Informacje

Witam na moim blogu!

Moje ps: klik

wtorek, 8 sierpnia 2017

koniec przerwy.

Witam was serdecznie!
To była bardzo długa przerwa, niestety miałam zbyt dużo obowiązków dlatego że z zawiesiłam na jakiś czas działalność bloga. Teraz będę dodawać posty regularnie co tydzień lub co 4 dni.

Z okazji tego iż znowu zaczynam dodawać tu posty zrobiłam dla was dwa zestawy. Niestety nie miałam czasu oraz weny na zrobienie teł i nagłówków dlatego też wzięłam z moich poprzednich postów. Rendery są z internetu. Muszę się znowu nauczyć je wycinać. *chlip*



Zastaw 1:





Zestaw 2:






Dobranoc. Dobrej nocy oraz miłego dnia.



Nuta na dziś: 

2 komentarze :

  1. Cześć w końcu dodałaś nowy post.. Tak długo na niego czekałam, robisz bardzo ładną grafikę i w ogóle.. ;p
    Wezmę sobie ten drugi zestaw, jest ładny ;D
    Już tak na wstępie przygotuj się na bardzo wymagające zamówienie.
    Pozdrawiam Nana aka Natsume.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak myślisz.
      Mam się zacząć bać twojego zamówienia?
      Miałam tylko rok przerwy, teraz czeka mnie ciężka praca znowu.. muszę się znowu nauczyć wycinania renderów. *chlip* ;c

      Usuń